Jao! då ...

Jao! då var det så. Man sitter fortfarande hemma och har inget å göra.
Filmerna har man kollat på femtielva gånger var.
Det värsta var då att vännen stack öster för å ha party, och syrran jobbar. trök trök!
Rästen av kompisarna jobbar med! då jag är den ända utan jobb och ingen skola
för änn nästa höst vad gör man då när man inte har pengarna i händerna heller.

Tänkte åka till shopping sentrumer i morrn, kanske hittar nått, och kanske kan fixa kameran
då den pajja när man tog kort på hunden för den var föör gullig att den dog! xD
Måste nog fixa data spel oxå så att man kan ha nått å göra.

Hela dagen har jag suttit och lyssnat på Sum 41 och The Killers.                             Hela gruppen
Jätte skojj! (x
Har kollat Rocky Balboa den senaste filmen 8)
Den var väääldigt bra `^.^´

Det var nog allt jag gjorde i dag, då jag inte haft magen till att slänga ut mig och
ta bussen till shoppingen! Jisses! Visste ni att dom har faktiskt börjat jul pynta??
Jag tror jag väntar iallafall en månad till innan jag drar fram den röda lådan!

// B E N J I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0