Nygift & helt galen! XD

Haha! Jag hade magen till att gifta mig på Djur.nu.
Mötte denna underbara Funkygilr och rätt som det var var jag inflyttad med XD
Är man inte bara för galen?! XP

Like jag vet fortfarande inte hur man ändrar hela bloggen på blogg.se
så om den ser konstig ut eller inte e så särskilt fin
så beror det på min brist av talang!
En sak vet jag och det är att skaffa in bakgrunds musik XD

*applåder*

Iallafall. Vad jag gjort i dag, tvättat mina kläder i den förbaskade tvättmaskinen XO
Jag har änn inte fattat hur den fungerar, men en sak jag kan göra är att springa i från
den galningen som äter utt min tvål!

Mera skriver jag när kvällen är över! :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha, grattis till bröllopet xD

2008-10-27 @ 22:35:08
URL: http://veronicasdagbok.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0